Любі відвідувачі, покупці, друзі – просимо Вас. Якщо Ви маєте зауваження до нашої роботи, чи якщо Ви знаєте, як ми можемо працювати краще – будь-ласка, напишіть нам. Ми дуже цінуємо критику, ми хочемо бути кращими.
Gorgany.com

ПРО АВТОРА:

< Попередня публікація
Наступна публікація >

38 коментарів on this article. Feel free to join this conversation.

  1. Сергій 05.02.2017 о 17:10 - Reply

    № замовлення: 16202. На сайті побачив модель термобілизни, яка мене зацікавила. Зайшов в магазин (сток м. Львів), її довго шукали і в кінці повідомили, що вона відкладена. Через 2 дні я спробував замовити її через сайт – здійснив покупку і оплату. Після того мені задзвонив менеджер і повідомив що продати її не можуть. Після уточнень пояснили, що модель з браком – я попросив подивитися. Мені відмовили з поясненням – “Дана модель іде на повернення постачальнику і відповідно я її подивитися не можу”. Раніше здійснював покупки в даному магазині за хорошими знижками – цього разу був здивований відношенням до клієнта. Склалося враження, що деякі товари ти просто не можеш купити, оскільки їх захотів хтось з персоналу (або їх знайомих – і ти в цей список не потрапляєш).

    • Альона 08.02.2017 о 16:54 - Reply

      Доброго дня. Вибачте, будь ласка, за незручності. Цю термобілизну справді ми повернули постачальнику, оскільки вона мала брак, який виявив її власник після кількаденного використання. В момент Вашого звернення в магазин термобілизна була відкладена для повернення постачальнику. Технічною помилкою з нашого боку було відображення наявності на сайті та можливість замовити цей товар, який вже в той момент рахувався браком і проданим бути не міг.

  2. Олег 16.01.2017 о 13:10 - Reply

    Чи можливо зв’язати обліковий запис на сайті з внутрішнім обліковим записом магазину?
    Я такої опції не знайшов. Покупки оффлайн не відображаються в історії покупок на сайті. На мій погляд така синхронізація була б цікавою і корисною користувачам.

    • Альона 17.01.2017 о 11:47 - Reply

      Доброго дня. Дякуємо за ідею. Зараз, на жаль, немає технічної можливості об’єднати таким чином облікові записи. Проте, при купівлі в інтернет-магазині або іншому магазині нашої мережі ми враховуємо Вашу знижку.

  3. Микола 10.01.2017 о 06:12 - Reply

    Доброго дня! Прошу звернути увагу на розташування застібок на зовнішньому тенті – вони хибно встановлені (диаляться на одна на одну)

  4. Алина 19.11.2016 о 14:21 - Reply

    15/11/16 заказывала рюкзак Alpine Pro Amarillo, товар был со скидкой, как предупредила менеждер дефект в длине шлеек.
    когда я получила товар , к сожалению я не осмотрела товар на почте, рюкзак оказался вообще Б/У. Во первых он не качественно упакован (к упаковке почты претензий не имею), без родных этикеток, во вторых потерты углы, шлейки вверху рюкзака повреждены и в третьих в рюкзаке была рассыпана крупа, пожеванная жвачка и стержни для карандаша!!!!
    ПОЗОР выдавать бу товар за новый. Это не уважение к своим клиетнам! не рекомендую этот магазин…..

    • Альона 22.11.2016 о 12:37 - Reply

      Доброго дня. Просимо вибачення за такі незручності. Цей рюкзак потрапив до стокового магазину як повернення від нашого клієнта через брак лямки. Наші працівники, на жаль, не перевірили належним чином цей рюкзак при поверненні. Прикро, що Ви отримали такий неприємний досвід покупки в магазині. Ви можете надіслати нам рюкзак і ми повернемо Вам повну вартість покупки та витрати на доставку.
      В будь-якому випадку, ми завжди готові замінити товар або повернути кошти, якщо він не підійшов або просто не сподобався.

      • Алина 28.11.2016 о 15:21 - Reply

        Добрый день!
        Спасибо за оперативное решение данного вопроса, очень приятно что вы цените каждого клиента. Желаю вам хороших продаж, довольных и сговорчивых покупателей.

  5. Guest 23.09.2016 о 09:54 - Reply

    Доброго дня!
    Хотілося б on-line косультанта в інтернет-магазині. А то немає зворотнього зв’язку. Є запитання …

    • Альона 27.09.2016 о 09:51 - Reply

      Доброго дня. Ви можете написати листа або зателефонувати до інтернет – магазину. Усі контакти за посиланням: http://www.gorgany.com/kontakty

  6. Тимур 18.04.2016 о 14:57 - Reply

    Магазин гуд ;) Сотрудники молодцы. Единственное пожелание: не испоганитесь :)

  7. Олена 13.04.2016 о 14:33 - Reply

    В мене враження позитивні – в інтернеті зробила замовлення, бачила, що товар є лише в Чернівцях і зі знижкою. Передзвонили на наступний день і зразу ж відправили. Ціна і була така, як на сайті. За доставку заплатили. Сумка чудова)

  8. Борис 20.03.2016 о 21:18 - Reply

    Володя вам вже ніякий ополіскувач мозку не поможе, магазин хороший, працюють краще ніж конкуренти. Gorgany. com – молодці, а ви соціальний задрот, таким як ви нема чого шукати у подібних магазинах, поїдьте краще на “Форум Львів” – для таких як ви будували!

  9. Володимир 17.03.2016 о 22:51 - Reply

    Купив в цьому магазині багато речей(рукзак, палатка, спальнити,…). От в минулу суботу зайшов за рюкзаком міським в Львівському магазині в наявності не виявилось потрібною моделі, модель була акційна плюс вже вийшла з виробництва але знайшли в Чернівцях останнії. Зробив замовлення на касі то було 12.03(субота) продавець сказав що в понеділок подзвонить. В вівторок подзвонив сам – “Ще не привезли”. В середу – “Ще не привезли”. В четвер ввечері дзвонять – “Вибачте але рюкзак був замовлений іншим покупцем і він його забрав”. Молодці то потрібно було мені майже тиждень мозок полоскати? Чи можливо якомусь другу продавця підійшов? Одним словом дякую за сервіс.

    • Альона 18.03.2016 о 13:29 - Reply

      Доброго дня. Так, справді, в нас сталась ця, дуже прикра, ситуація. На один рюкзак надійшло два замовлення з різних міст і ця наша помилка стала відомою тільки тоді, коли очікуваний рюкзак не прибув до Львова. Ми ще раз просимо вибачення за всі незручності. Нам прикро, що у Вас залишився негативний осад та Ви витратили так багато свого часу на очікування замовлення. Сподіваємось Ви залишитесь нашим клієнтом.

  10. Irma 16.07.2015 о 16:40 - Reply

    Шановні адміни і продавці, беріть приклад з тієї самої Розетки, як працювати з клієнтами, бо з такою роботою ніхто в вас нічого купувати не буде. Магазин нікому не рекомендую!!!! ГАНЬБА!!!!

    • Альона 17.07.2015 о 10:49 - Reply

      Доброго дня. Дякуємо за відгук та ваші зауваження, ми прислухаємось до усіх зауважень та побажань клієнтів. Усі умови стосовно доставки та оплати детально описані на сайті: http://www.gorgany.com/dostavka http://www.gorgany.com/oplata. Нам прикро, за ваші неприємні спогади про замовлення та незручності пов’язані з цим. Обов’язково будемо працювати над виправленням наших помилок та вдосконаленням роботи з клієнтами. Будь ласка, вибачте за незручності. (Надсилаємо дві однакові відповіді для схожих скарг, які надійшли в один період часу).

  11. Микола 16.07.2015 о 16:37 - Reply

    Магазин не надійний, незрозумілі платежі, брали “акційний товар” переплатили набагато більше аніж в інших магазинах, незрозумілі накладні і незрозумілі кошти за доставку, ніхто нічого не пояснює.
    Вже сам не буду купувати там і іншим радитиму десятою дорогою обходити магазин “Горгани”. Один з найгірших інтернет-магазинів туристичного спорядження. Гонору купа, а толку 0. не Дякую.

    • Альона 17.07.2015 о 10:51 - Reply

      Доброго дня. Дякуємо за відгук та ваші зауваження, ми прислухаємось до усіх зауважень та побажань клієнтів. Усі умови стосовно доставки та оплати детально описані на сайті: http://www.gorgany.com/dostavka http://www.gorgany.com/oplata. Нам прикро, за ваші неприємні спогади про замовлення та незручності пов’язані з цим. Обов’язково будемо працювати над виправленням наших помилок та вдосконаленням роботи з клієнтами. Будь ласка, вибачте за незручності. (Надсилаємо дві однакові відповіді для схожих скарг, які надійшли в один період часу).

  12. Павло 21.05.2015 о 09:37 - Reply

    Доброго дня.
    Приблизно 3-5 травня я заходив в магазин горгани на позняках у Києві, щоб обміняти сертифікати 400 та 200 грн, які подарували мені на ДР, на речі які мені були цікаві. То був скорочений день, десь 5 вечора. Я обрав ніж VictoryNox і віддав сертифікати продавчині. Оскільки сертифікати не були іменні, продавчиня забрала їх для перевірки в головному офісі, записала мою адресу та сказала що ніж прийде заказним листом на мою адресу.
    Пройшло два тижні але ніякого листа досі нема.
    Я зателефонував до магазину і виявилося, що ніхто нічого не пам’ятає, і ні про які сертифікати і не чули. Тепер я без сертифікатів і без речей, котрі хотів придбати.

    Я давно користувався вашими послугами, але після такого навряд буду. Мало того що ці сертифікати були куповані в 20х числах травня 2014, а тоді 600 грн то були інші гроші, на які можна було придбати вдвічі більше ніж зараз. Але навіть ці сертифікати були викрадені(іншого пояснення не бачу) працівниками вашого магазину.

    • Альона 21.05.2015 о 11:27 - Reply

      Доброго дня. Ми усе з’ясуємо та сьогодні зателефонуємо Вам для детальної відповіді. Дякуємо за зауваження. Вибачте за незручності.

  13. Валерій 04.11.2014 о 09:46 - Reply

    хочеш мати хорошийспальник зроби сам або подивись як я зробив собі http: // comfort -ua. com

  14. Алина 08.04.2014 о 12:21 - Reply

    Здавствуйте!! Скажите пожалуйста у Вас бывают сменные линзы на маску Rossignol RG1 BLOCK ??

    • Альона 08.04.2014 о 13:49 - Reply

      Доброго дня. На жаль, таких змінних лінз у нас немає.

  15. Антоша 09.01.2014 о 19:42 - Reply

    Добрый день ! Странный магазин , а сайт еще страннее. 3 дня назад заказал правда без регистрации термофутболку – и ни гу-гу. 2 дня назад зарегистрировался , заказал ту же термофутболку и ни гу-гу . Захожу на сайт в личный кабинет – история заказов – пишет что Вы ничего не покупали и футболки моей там не видно . Начинаю снова заказывать – появляется в итоге 2 футболки ! Начинаю смотреть свою корзину – ничего там нет. Два дня ни ответа ни привета . Менеджеров или админов похоже тут нет. На связь никто не выходит .Я теряю время (а время как известно деньги ). Люди !!! АУ !!!!!!!!

    • Альона 10.01.2014 о 10:46 - Reply

      Доброго дня. В зв’язку з переїздом на новий сайт часом трапляються деякі збої в його роботі. Ми працюємо над їх усуненням. В зв’язку з цим і не змогли отримати Ваше замовлення. При правильному оформленні замовлення повинно прийти підтвердження на Вашу пошту. Вибачте за незручності. Для оформлення замовлення можна звернутись за телефонами вказаними на сайті http://www.gorgany.com:
      – тел./факс у м. Львів (032) 240 30 14
      – тел. у м. Київ (044) 332 27 02
      – Kyivstar (067) 353 37 27
      – МТС (095) 454 42 21

  16. Евгений 15.10.2013 о 20:59 - Reply

    Здравствуйте. Возникла проблема с входом на сайт. Забыл пароль, Вставляю в указанную графу адрес почты, нажимаю далее, страница обновляется до страницы входа в аккаунт, а на почту ничего не приходит.
    И ещё не могу отыскать таблицу соответствия размеров обуви замберлан.

    • Альона 17.10.2013 о 08:59 - Reply

      Доброго дня. Спробуйте зареєструватись на форумі ще раз. Таблицю розмірів взуття Zamberlan Ви можете переглянути тут: http://www.gorgany.com/jak_pidibraty_rozmir

  17. Максім 14.04.2012 о 09:19 - Reply

    Прошу прощения за язык. Хочу оплатить заказ на сайте, валютной картой Visa Virtuon Белорусского банка, что-бы человек в Киеве забрал товар. Однако оплата не проходит, пишет, что отклонено Банком. Однако, обратившись в Банк по горячей линии, меня уверили что Банк не накладывает никаких ограничений на данный тип карты, и что от вашего сайта даже не поступали запросы в платежную систему. Банк посоветовал обратиться к вам, т.к. проблему следует искать на вашей стороне.
    В скайп почему-то никто не отвечает, а звонить из-за границы слишком дорого.
    В общем, если проблема с оплатой картой Visa решаема, прошу ответить мне на e-mail, на номер телефона указаный в профиле. Спасибо.

    • Maryana 17.04.2012 о 11:19 - Reply

      Здравствуйте, занимаемся выяснением причин Вашей проблемы. Как только что-то будет известно, мы сразу же сообщим Вам.

  18. Maryana 17.02.2012 о 15:07 - Reply

    Доброго дня, нажаль, ні у Київському ні у Львівському магазинах снігоступів в продажі немає.

  19. Nazar Barabash 16.02.2012 о 13:30 - Reply

    а як стосовно снігоступів? бо купувати в київських інтернет-магазинах без “пощупати” – не є гуд :) про TSL чув, що не завозили того року взагалі до нас…

    • a 19.02.2012 о 18:52 - Reply

      Зараз – справді немає. Але снігоступи – для нас дуже цікава позиція. На наступну зиму плануємо мати в наявності.

  20. admin 25.08.2011 о 11:31 - Reply

    Нажаль, не можемо Вам порадити куди звернутись з цією проблемою.

  21. Cher 14.06.2011 о 22:57 - Reply

    Доброго дня (ночі)!
    Заходив до львівського магазину заправити балони газом, а “халява сі скинчила”: сказали, же більше тої послуги не є. Сумно, вельми сумно… Чи, може, це тимчасове явище, і скоро надання цєї чудової послуги відновиться? А як нє, то буда би ваша ласка порадити, куди у Львові мона звернутися по заправку балонів? Наперід вдячний.

  22. Gorgany.com 08.06.2011 о 09:33 - Reply

    Просимо вибачення за затримку з доставкою. Будемо намагатись працювати оперативніше.

  23. Nadiya 07.06.2011 о 17:11 - Reply

    Замовляла туристичну сокиру, спочатку сказали, що доставка може бути за два дні, але не обіцяють. Я кажу, добре, мені не горить давайте на понеділок. Домовились, за 10 хвилин передзвонили з нет магазину, сказали, що зможуть доставити в вівторок. Я погодилась. Сьогодні чекаю весь день, замовлення нема. Дзвоню, обіцяють передзвонити. Не передзвонюють, дзвоню ще раз, кажуть, що забули мені передзвонити…Сокира доставлять аж завтра. При цьому думаю, якби сама не додзвонилась до них, то ніхто б і не попередив, що сьогодні доставки ніякої не буде. Погоджуюсь з попередньою скаргою: “треба з цими провтиками щось робити – якщо не можете щось зробити то не обіцяйте”. На разі чекаю… Якщо завтра не доставлять, буду замовляти де-ін-де.

  24. alex_lviv 20.02.2008 о 21:03 - Reply

    Якось дивно, що вже майже за три місяці нічого тут нема. Або модератори так працюють або все дійсно гуд. Що ж добавлю свою ложку дьогтю.
    Вдруге користуюсь інтернет магазином і вдруге горганчики заставляють на них злитись. Першого разу замовляв палатку – обіцяли до кінця тижня, потім знову обіцяли,…і так півтора місяці. В результаті палатки нема :(
    Другого разу замовив ліхтарик – історія повторилась -обіцянки, обіцянки і знову ні з чим :(
    В друзів такі самі були проблеми…. я не поодинокий в цьому.
    Спілкування по скайпу з ними нагадує спілкування по-естонськи – якщо відповіли на твоє “добрийдень”, то це ще не означає що на наступну фразу ти сьогодні отримаєш відповідь…
    Сам по собі магазин мені подобається – але треба з цими провтиками щось робити – якщо не можете щось зробити то не обіцяйте, якщо катастрофічно не маєте часу відповідати – збільшіть кількість персоналу!
    …..з надіями на зміни

Прокоментуйте

Current ye@r *